Organiseren van Merken en Meten 

Datum laatste wijziging: 17 juli 2023  |  Trefwoorden: , , ,

Organiseren van Merken en Meten

Het verantwoorden van een mensgerichte aanpak draait om merken en meten als de sleutels. Een HR-visie die zich richt op het meetbaar en merkbaar maken van menskracht en mensgerichtheid. Het organiseren van het verantwoorden heeft betrekking op evalueerbaarheid en effectmeting van de HR-functie. Daarbij komen vragen naar voren, zoals: werkt de HR-functie effectief en draagt het bij aan de organisatiedoelstellingen? Met speerpunten zoals HR-communicatieoplossingen, HR-dialoogbijeenkomsten en het 'merken en meten' HR-dashboard. Het is belangrijk om inzicht te krijgen in het interne toezicht, verantwoording en besturing en daarmee ook de externe verantwoording.

Samengevat richten we ons op het organiseren van:

  • Mensgericht Merken en Meten
  • Merkbaar en meetbaar maken
  • Evalueerbaarheid en effectmeting
  • HR-functie werkt en draagt bij
  • Toezicht, besturing en verantwoording

Publicaties over Merken en Meten

Hierna vindt u uitwerkingen en publicaties van het HR-speerpunt: mensgericht organiseren van Merken en Meten.
Steeds zullen wij beleidsthema’s bij dit speerpunt uitwerken vanuit een praktische benadering:
  • Inleiding (wat zijn de actuele trends en ontwikkelingen rond de beleidsthema)
  • Aanleiding (welke actuele HR-kwestie speelt er in de werk- en beroepspraktijk)
  • Vraagstuk (hoe brengen we het HR-vraagstuk als uitdagend HR-waagstuk in beeld)
  • Oplossing (hoe realiseren we in samenspraak de HR-oplossingen in de praktijk)
  • Effecten (hoe evalueren we de HR-impact in merkbare en meetbare eenheden)
Ook zullen we de geplaatste uitwerkingen en publicaties van elk artikel voorzien van labels. Deze labels kunnen één of meerdere HR-Kiosk OPGAVE labels zijn (HR actueel - HR praktijk - HR wetenschap). Een label brengt je direct naar voorbeelden uit de actualiteit, de werk- en beroepspraktijk, of onderzoekpublicaties.

HR Kiosk Services

Vanuit HR Kiosk Services, het netwerk van samenwerkende HR-professionals, kunnen wij u van dienst zijn met onze HR-dienstverlening. Zodra wij met u in contact komen over een HR-vraagstuk en/of een HR-hulpvraag, zullen wij, samen met u. snel de ondersteuningsbehoefte in kaart brengen. Op die manier kunnen wij voor u aan de slag gaan om de juiste HR-professional binnen het HR-Kiosk Services Netwerk voor u te vinden. Het klantcontactcentrum van HR Kiosk Services staat 24/7 voor u klaar om u te begeleiden bij uw hulpvraag en is bereikbaar via:
 

E-mail: info@hr-kiosk.nl
Telefoon: mobiel +31 6 53 85 27 64 
HR-vraagformulier 
WhatsApp: HR-kiosk-services

 


Afbeelding met Lettertype, logo, Graphics, symbool
Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tekst, Lettertype, schermopname, Graphics
Automatisch gegenereerde beschrijving



Ascie BV


Anders kijken
Anders denken
Anders doen

Samen werken
Samen groeien
Samen realiseren