Klantcontactcentrum
We houden het eenvoudig. Wij hebben voor onze geïntegreerde netwerkorganisatie 1 contactadres ingericht. Wij houden waar nodig van oppakken, aanpakken en doorpakken in uw belang. U krijgt altijd binnen 24-48 uur een reactie vanuit het HR-Kiosk Services Netwerk.
Hulpvraag
Op basis van uw vraag selecteren wij de beste professionals om u van dienst te zijn. Wij streven ernaar om al binnen 24-48 uur te reageren op uw HR-vraagstuk en hulpvraag. Samen met u proberen we rond het HR-vraagstuk uw hulpvraag concreet in beeld te brengen.
Binnen een week proberen we dan een oplossingsrichting voor te leggen en desgewenst een HR-professional met u in contact te brengen. En samen met u de HR-opgave te formuleren en de HR-ondersteuningsbehoefte te duiden.
Arrangement
Aan de hand van de uitkomsten van de afstemming tussen de HR-professional en uw organisatie zullen wij, bij het verstrekken van een opdracht tot dienstverlening het passende arrangement voor u offreren. Uiterlijk binnen twee weken kan er dan een getekende offerte liggen en kunnen wij onze dienstverlening starten. Als u dat wenst en anders op een door u aangegeven startmoment zoals opgenomen in de offerte.
Actie
Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice verwacht u een adequate reactie. Het is daarbij belangrijk dat uw probleem snel en efficiënt wordt begrepen en voorzien wordt van een passende ondersteuning. Wij houden nauwlettend het proces in de gaten, totdat uw vraag is opgelost en/of de ondersteuningsbehoefte passende wijze is ingevuld.
En we willen ook graag weten of u helemaal tevreden bent met onze HR-dienstverlening. Wij willen zorgvuldig met u samen het lopende het traject bij de afronding met u evalueren.
Contact opnemen
Bij HR-Kiosk bieden we meerdere kanalen om gemakkelijk contact met ons op te nemen voor al uw HR-gerelateerde vragen. U kunt gebruikmaken van ons
HR-vraagformulier of onze
WhatsApp-chat. Daarnaast zijn we ook bereikbaar via e-mail en telefonisch:
E-mail: info@hr-kiosk.nl
Mobiel: 06-53852764
Ga direct naar: