HR-kiosk.nl goes disruptive

Opinie  |  wo 27 sep 2017  |  Auteur: Peter Rooze  |  Trefwoorden: ,



Met behulp van Peter Clausman hebben we onze ‘fixed mindset’ als uitgever verlaten. Niet de MKB-bedrijven, de Corporates en hun dienstverleners kunnen wij helpen met het generen van leads. We richten ons nu ook op de experts, die alleen of in klein samenwerkingsverband opereren. Zij zorgen vaak voor baanbrekende veranderingen en verbeteringen van de arbeidsverhoudingen. Het zijn Mavericks.
 

De persoon achter het merk is even belangrijk als de reputatie van het merk.


Bovendien willen steeds meer bedrijven weten met wie ze zaken doen. De persoon achter het merk is even belangrijk als de reputatie van het merk. Wie checkt niet het LinkedIn profiel van de gesprekspartner aan het begin van een (zakelijke) relatie. Je wilt er van overtuigd zijn dat je met de juiste persoon van doen hebt: de juiste mindset, de juiste ervaring en de passende competenties.
Dit bracht ons op het baanbrekende idee om experts op www.hr-kiosk.nl ruimte te gunnen om zich zelf te presenteren. Kort en krachtig met de juiste woorden en een directe link naar het openbare LinkedIn profiel. Zeg maar een mini pitch voor een groot publiek! En pitchen zit veel baanbrekende experts in het bloed.

Kortom: baanbrekende experts kunnen nu van een groot bereik profiteren met een geringe inspanning.  

Meer informatie over je profileren op www.hr-kiosk.nl

Peter Rooze

Peter Rooze Meer info




Gerelateerde artikelen en/of partner bijdragen: Organiseren van HR Visie Menskracht Apps voor HRM